loading...
هنر های دستی و اموزش در هنردستی
raha بازدید : 58 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (2)

کار امیر علی

پسره دیگه کاریش نمیشه کرد

اخه؟اصن این اونه؟

وبچه های دیگه هم میتونن عکسای کاراشون رو بفرستند

 

راستی حال نداشتم رنگش کنم ، تو هم خونه چسب چوب نبود بجاش آداس زدم، مهره های تسبیح هم که گفتم وللش گناه داره به جاش عدس گذاشتم  ، بدنه ش هم (منظور ساقه یه) با چاقو درست کردم؟؟؟ 
خوبه ؟؟؟ خوب شده یا نه؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط @A10 در تاریخ 1393/06/20 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چیه مگه؟ به این خوشلی

این نظر توسط امیر علی در تاریخ 1393/04/01 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

نمی خوای آپ کنی...
مرغی خانوم ...
پاسخ : مرغی عمته!!!
:دی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام و خوش آمد به دوستان عزیزم من رها ملکی دانش اموز فرزانگان دو تهران به علت علاقه شدید به هنر دستی این وب رو افتتاح کردم و آموزش هایی رو به دوستان گلم میدم و کسایی ک علاقه و علمش رو دارن میتونن درخواست بدن برای عضویت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 250
  • بازدید کلی : 12,226